Forumregels

Regels en uitleg van het forum.
Plaats reactie
Lucy
Site Admin
Berichten: 19
Lid geworden op: 27-08-2017 21:18

Forumregels

Bericht door Lucy » 27-08-2017 21:51

1. Dit forum is bedoeld als ontmoetingsplaats voor mensen die lijden aan een schizotypische persoonlijkheidsstoornis. Ik merkte dat ik hier veel behoefte aan had, juist door het bijbehorende afwijkende sociale gedrag, maar kon geen Nederlandse forums vinden, dus was de mogelijkheid tot meetings voor mij uitgesloten.

2. Ruzies worden niet getolereerd. Natuurlijk kun je over een onderwerp in discussie raken, maar speel op de bal en niet op de persoon.

3. Het is wél toegestaan om over allerlei onderwerpen te praten die mensen als provocerend kunnen zien. Dit moet een veilige plek kunnen zijn voor mensen die afwijkende ideeën hebben.

4. Leden die minder dan tien posts op het forum hebben geplaatst worden niet toegelaten tot meetings. Voorafgaand aan een meeting ontvang ik een PB met daarin leeftijd, woonplaats, voor- en achternaam.

5. Het is verplicht je voor te stellen middels een post die duidelijk tot doel heeft iets over jezelf te vertellen.

6. Enig materiaal dat gebruikt wordt voor commerciële doeleinden mag hier niet worden verspreid.

Plaats reactie